كلمات اغنيه سلم علي الحبايب أحمد زعيم - تحميل اغنيه سلم علي الحبايب أحمد زعيم MP3


 كليب أحمد زعيم سلم علي الحبايب
كلمات اغنيه أحمد زعيم سلم علي الحبايب  , تحميل اغنيه سلم علي الحبايب , كلمات اغنيه سلم علي الحبايب  Mp3 , تحميل اغنيه سلم علي الحبايب , اغاني 2014 , كلمـات اغاني 2014 , كلمات اغنيه أحمد زعيم سلم علي الحبايب 
يا قمر يا غايب  سلم علي الحبايب بلغهم حوبي وشوقي كتير , بلغ الحبايب في بعدهم قلبي دايب , وانا قلبي تعبني من الفرقه كتير , وانا قلبي تعبني من الفرقه كتير  , يا قمر يا غايب سلم علي الحبايب بلغهم حبي وشوقي كتير , بلغ الحبايب في بعدهم قلبي دايب وانا قلبي تعبني من الفرقه كتير  , ياريت توصفلوا حالي في بعدو ايه , بموت انا كل يوم من شوقي ليك , ياريت توصفلو حالي في بعدي ايه , بموت انا كل يوم من شوقي ليك :) والسلام امانه قولو بحلم امتي تاني الاقيك  ~~~ قولو عنيه وحشاني , امتي يرجع تاني ده انا صعب عليا اعيش بعديك , ده انا صعب عليا اعيش بعديك , وازي كده يرضالي  اشتاق واسهر ليالي ده انا طول الوقت بفكر فيه , قولو عنيه وحشاني , امتي هيرجع تاني  , ده انا صعب عليا اعيش بعديه ده انا صعب عليا اعيش بعديه , وازاي كده يرضالي اشتاق واسهر ليالي ده انا طول الوقت بفكر فيك  ياريت توصفلو حالي في بعده ايه  ~ بموت انا كل يوم من شوقي ليه  

كلمـات اغنيه سلم علي الحبايب  أحمد زعيم 2014 
تحميل اغنيه سلم علي الحبايب MP3 من هنـا
شارك الموضوع :

+ التعليقات + 2 التعليقات

الجمعة, 30 أكتوبر, 2015

رواعة

الاثنين, 21 ديسمبر, 2015

نجم والله فضل شاكر المصرى

إرسال تعليق

تعليقكـ يهــمنــا (*_-)

 
Support : © 2012 مدونه شات شباب كول 2012 .
افلام كوميدية-افلام دراما-افلام رومانسية-افلام اكشن-مشاهدة افلام اجنبي-افلام كارتون-افلام وثائقية-افلام اون لاين-افلام ممنوعة-افلام قديمة-افلام هندي-مشاهدة مسرحيات-افلام مغربية-افلام تونسية-مشاهدة افلام عربي كورة لاين نقل مباشر بث مباشر لجميع الدوريات العالمية الدوري الاسباني الدوري الايطالي الدوري الانجليزي الدوري السعودي دوري ابطال اوروبا دوري ابطال اسيا/ حقوق النشر محفوظة